Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
planowania działań, w odniesieniu do reklamowanego obiektu. Oceny odnoszące się do desygnatów wiadomości, a związane z tworzącą się postawą, opierają się na początkowej niezgodności między informacjami kodowanymi w przekazie a tymi, które wchodzą w skład istniejącej postawy, z reguły o niskiej złożoności poznawczej, słabo rozwiniętym komponencie emocjonalnym i nieokreślonym komponencie behawioralnym. Osiągnięcie zgodności między obrazem produktu, marką kodowanej w wiadomości, a wytworzonymi w czasie kampanii reklamowej oczekiwaniami odbiorcy oznacza realizację jej celów strategicznych. W przypadku kampanii reklamowej dotyczącej obiektu, którego konkurencyjne odpowiedniki mają ustabilizowaną markę, postawa początkowa odbiorcy wobec desygnatu wiadomości reklamowych może być negatywna.
Oceny odnoszące się do desygnatu komunikatu
planowania działań, w odniesieniu do reklamowanego obiektu. Oceny odnoszące się do desygnatów wiadomości, a związane z tworzącą się postawą, opierają się na początkowej niezgodności między informacjami kodowanymi w przekazie a tymi, które wchodzą w skład istniejącej postawy, z reguły o niskiej złożoności poznawczej, słabo rozwiniętym komponencie emocjonalnym i nieokreślonym komponencie behawioralnym. Osiągnięcie zgodności między obrazem produktu, marką kodowanej w wiadomości, a wytworzonymi w czasie kampanii reklamowej oczekiwaniami odbiorcy oznacza realizację jej celów strategicznych. W przypadku kampanii reklamowej dotyczącej obiektu, którego konkurencyjne odpowiedniki mają ustabilizowaną markę, postawa początkowa odbiorcy wobec desygnatu wiadomości reklamowych może być negatywna. <br>Oceny odnoszące się do desygnatu komunikatu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego