Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nie zawsze się go czyta.
Ze względu na ryzyko przerwania percepcji wiadomości przez odbiorcę w trakcie jej początkowych ekspozycji problem hierarchizacji elementów treści wiadomości o budowie sekwencyjnej może stać się czynnikiem warunkującym efektywność przebiegu początkowych etapów kampanii reklamowej. Większość autorów uważa strategię lokowania najistotniejszych argumentów na początku przekazu za najbardziej bezpieczną, gdyż gwarantuje ona ich przetwarzanie nawet w przypadku przerwania odbioru. Strategia ta ogranicza jednak możliwości wewnętrznej strukturalizacji informacji. Reguły opisujące zasady organizacji werbalnych elementów przekazów reklamowych i perswazyjnych są znacznie lepiej rozpoznane w stosunku do organizacji wizualnej części przekazu. Ich znaczenie dla efektywności procesu reklamy

jest największe na etapie perswazyjno
nie zawsze się go czyta. <br>Ze względu na ryzyko przerwania percepcji wiadomości przez odbiorcę w trakcie jej początkowych ekspozycji problem hierarchizacji elementów treści wiadomości o budowie sekwencyjnej może stać się czynnikiem warunkującym efektywność przebiegu początkowych etapów kampanii reklamowej. Większość autorów uważa strategię lokowania najistotniejszych argumentów na początku przekazu za najbardziej bezpieczną, gdyż gwarantuje ona ich przetwarzanie nawet w przypadku przerwania odbioru. Strategia ta ogranicza jednak możliwości wewnętrznej strukturalizacji informacji. Reguły opisujące zasady organizacji werbalnych elementów przekazów reklamowych i perswazyjnych są znacznie lepiej rozpoznane w stosunku do organizacji wizualnej części przekazu. Ich znaczenie dla efektywności procesu reklamy<br>&lt;page nr=135&gt;<br>jest największe na etapie perswazyjno
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego