Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11.98
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
są przedmiotem pożądania na zasadzie przyciągania się przeciwieństw - mówi Bettite.
Maurice Bettite do jednej z reklamówek Louis Vuittona wybrał angielską modelkę Kylie Bix, uroczą brunetkę, którą w przerwie między castingiem a sesją zdjęciową do Vogue przefarbowano na blond. Panowie zgodnym chórem uznali, że wolą ją w jasnej wersji.
- W reklamie blondynka ma podwójny status. Coś w stylu produktów dwa w jednym: szampon i odżywka, kobieta i dziecko jednocześnie, aniołek, który odpowiednio umalowany, zamienia się w prawdziwie seksowną babkę z charakterem - mówi Bettite.
Mit księżniczki z jasnymi włosami nie stracił więc aktualności. Najlepszym dowodem tej obsesji na punkcie jasnych włosów są chyba
są przedmiotem pożądania na zasadzie przyciągania się przeciwieństw - mówi Bettite.<br>Maurice Bettite do jednej z reklamówek Louis Vuittona wybrał angielską modelkę Kylie Bix, uroczą brunetkę, którą w przerwie między &lt;orig&gt;castingiem&lt;/&gt; a sesją zdjęciową do Vogue przefarbowano na blond. Panowie zgodnym chórem uznali, że wolą ją w jasnej wersji.<br>- W reklamie blondynka ma podwójny status. Coś w stylu produktów dwa w jednym: szampon i odżywka, kobieta i dziecko jednocześnie, aniołek, który odpowiednio umalowany, zamienia się w prawdziwie seksowną babkę z charakterem - mówi Bettite.<br>Mit księżniczki z jasnymi włosami nie stracił więc aktualności. Najlepszym dowodem tej obsesji na punkcie jasnych włosów są chyba
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego