Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 23.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
autoalarm musi mieć kilka podstawowych cech, bez których nie spełni swej roli - mówi Alfred Białek, właściciel warsztatu montującego zabezpieczenia do samochodów. - Po pierwsze, musi mieć funkcję antyskaningową, uniemożliwiającą złodziejowi przechwycenie kodów, sterujących zdalnie obsługą zabezpieczeń w aucie.
Po drugie, powinien opierać się na wykorzystaniu kompletu detektorów, reagujących na wszystkie możliwe bodźce: wstrząs, wybicie szyby, otwarcie drzwi czy maski, ruch wewnątrz samochodu, oderwanie auta od powierzchni. Sam alarm, nawet jeśli robi dużo hałasu, nie odstraszy przestępcy, raczej prędzej zdenerwuje przechodniów. Dlatego powinien jeszcze być sprzężony z immobiliserem, czyli urządzeniem blokującym któryś z obwodów samochodu. Oferta alarmów spełniających powyższe wymagania jest dziś na
autoalarm musi mieć kilka podstawowych cech, bez których nie spełni swej roli - mówi Alfred Białek, właściciel warsztatu montującego zabezpieczenia do samochodów. - Po pierwsze, musi mieć funkcję &lt;orig&gt;antyskaningową&lt;/&gt;, uniemożliwiającą złodziejowi przechwycenie kodów, sterujących zdalnie obsługą zabezpieczeń w aucie. <br>Po drugie, powinien opierać się na wykorzystaniu kompletu detektorów, reagujących na wszystkie możliwe bodźce: wstrząs, wybicie szyby, otwarcie drzwi czy maski, ruch wewnątrz samochodu, oderwanie auta od powierzchni. Sam alarm, nawet jeśli robi dużo hałasu, nie odstraszy przestępcy, raczej prędzej zdenerwuje przechodniów. Dlatego powinien jeszcze być sprzężony z &lt;orig&gt;immobiliserem&lt;/&gt;, czyli urządzeniem blokującym któryś z obwodów samochodu. Oferta alarmów spełniających powyższe wymagania jest dziś na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego