Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
i znów czują się jak nastolatki. A gdy kobieta zrobi sobie prezent, od razu ma boski nastrój.

Polubić siebie
Żądza zakupów to często maska. Ta maska świetnie kryje u kobiet brak samoakceptacji. Bo rozrzutność bywa wynikiem frustracji, a także skłonności lękowych. Kobieta-shopoholiczka ma zwykle niskie poczucie własnej wartości, nieustannie boi się oceny otoczenia, chcąc więc się podobać, kupuje coraz ładniejsze stroje, sztuczną biżuterię i kosmetyki z nadzieją, że jej "zagrożona" pozycja - w pracy i w domu - szybko wzrośnie. Kupując odzież, często nie patrzy na kolor i krój, lecz na metkę. Postępują tak zwykle osoby z natury uległe, którym brakuje pewności siebie
i znów czują się jak nastolatki. A gdy kobieta zrobi sobie prezent, od razu ma boski nastrój.<br><br>&lt;tit1&gt;Polubić siebie&lt;/&gt;<br>Żądza zakupów to często maska. Ta maska świetnie kryje u kobiet brak samoakceptacji. Bo rozrzutność bywa wynikiem frustracji, a także skłonności lękowych. Kobieta-shopoholiczka ma zwykle niskie poczucie własnej wartości, nieustannie boi się oceny otoczenia, chcąc więc się podobać, kupuje coraz ładniejsze stroje, sztuczną biżuterię i kosmetyki z nadzieją, że jej "zagrożona" pozycja - w pracy i w domu - szybko wzrośnie. Kupując odzież, często nie patrzy na kolor i krój, lecz na metkę. Postępują tak zwykle osoby z natury uległe, którym brakuje pewności siebie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego