Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
ciała trudno uznać za dzieło sztuki. To chyba proste zajęcie?
M.S.: Sam proces tworzenia gipsowych odlewów jest czynnością znaną każdemu profesjonalnemu rzeźbiarzowi. Na czym więc polega oryginalność moich rzeźb? One mają duszę. Zanim otulę modelkę gipsem, staram się ją poznać. Obserwuję, jak się zachowuje, o czym mówi, czego się boi. I kiedy przystępuję do pracy, robię wszystko, by wyeksponować jej
niepowtarzalną osobowość. Na przykład rzeźba Justyny Steczkowskiej nie zachwyca doskonałym ciałem, tylko zaskakuje twarzą zakrytą rękami. To może znaczyć, że Justyna nie jest otwarta na pokazywanie siebie, chroni swoje "ja".
COSMO: Kasia Figura pozwoliła ci odcisnąć swoje pośladki, a Agnieszka
ciała trudno uznać za dzieło sztuki. To chyba proste zajęcie?<br>M.S.: Sam proces tworzenia gipsowych odlewów jest czynnością znaną każdemu profesjonalnemu rzeźbiarzowi. Na czym więc polega oryginalność moich rzeźb? One mają duszę. Zanim otulę modelkę gipsem, staram się ją poznać. Obserwuję, jak się zachowuje, o czym mówi, czego się boi. I kiedy przystępuję do pracy, robię wszystko, by wyeksponować jej <br>niepowtarzalną osobowość. Na przykład rzeźba Justyny Steczkowskiej nie zachwyca doskonałym ciałem, tylko zaskakuje twarzą zakrytą rękami. To może znaczyć, że Justyna nie jest otwarta na pokazywanie siebie, chroni swoje "ja".<br>COSMO: Kasia Figura pozwoliła ci odcisnąć swoje pośladki, a Agnieszka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego