Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Sztuka
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
interpretacji jego obrazów, chce wyposażać je w określone znaczenie dające się przełożyć na poetycko-filozoficzną metaforę. Z drugiej strony jednak można by przyjąć, że Skupniewicz jest artystą, który z pełną świadomością prowokuje powstawanie w swej sztuce znaczeń, których zakresu nie uświadamia sobie jasno. Łączy - jak się wydaje - w swych obrazach celowo określone semantyczne elementy, nie przewidując jednak bliżej sensów utworzonych w ten sposób struktur wierząc natomiast że sens ten ustali się sam poprzez swoiste połączenie nośników znaczeń. W procesie powstawania obrazów Skupniewicza może zachodzić sytuacja jaka zdaje się mieć miejsce w powstawaniu jego wierszy. Sugerują one, że przy ich pisaniu autor
interpretacji jego obrazów, chce wyposażać je w określone znaczenie dające się przełożyć na poetycko-filozoficzną metaforę. Z drugiej strony jednak można by przyjąć, że Skupniewicz jest artystą, który z pełną świadomością prowokuje powstawanie w swej sztuce znaczeń, których zakresu nie uświadamia sobie jasno. Łączy - jak się wydaje - w swych obrazach celowo określone semantyczne elementy, nie przewidując jednak bliżej sensów utworzonych w ten sposób struktur wierząc natomiast że sens ten ustali się sam poprzez swoiste połączenie nośników znaczeń. W procesie powstawania obrazów Skupniewicza może zachodzić sytuacja jaka zdaje się mieć miejsce w powstawaniu jego wierszy. Sugerują one, że przy ich pisaniu autor
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego