Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
się ustalać na poziomie krajów o najniższych poziomach cenowych. Jeżeli rzeczywiście byłaby taka presja na największych rynkach UE, czyli w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii (79% siły nabywczej UE), to przyjętą strategią mogłoby być wycofanie się z tych mniejszych i tańszych rynków.
Jak już o tym była mowa, ważnym czynnikiem cenotwórczym są zróżnicowane stawki podatkowe - podatku od wartości dodanej. Wskazuje na to tabl.49. Dane tablicy potwierdzają opinię o występujących różnicach w stawkach podatkowych; od 15% w Niemczech do 25% w Szwecji i Danii.
Przedsiębiorcy działający na rynkach krajów Unii Europejskiej muszą być oczywiście świadomi innych warunków działania w tych krajach
się ustalać na poziomie krajów o najniższych poziomach cenowych. Jeżeli rzeczywiście byłaby taka presja na największych rynkach UE, czyli w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii (79% siły nabywczej UE), to przyjętą strategią mogłoby być wycofanie się z tych mniejszych i tańszych rynków.<br>Jak już o tym była mowa, ważnym czynnikiem cenotwórczym są zróżnicowane stawki podatkowe - podatku od wartości dodanej. Wskazuje na to tabl.49. Dane tablicy potwierdzają opinię o występujących różnicach w stawkach podatkowych; od 15% w Niemczech do 25% w Szwecji i Danii.<br>Przedsiębiorcy działający na rynkach krajów Unii Europejskiej muszą być oczywiście świadomi innych warunków działania w tych krajach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego