Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
Jej konstrukcja jest równie sztywna jak w modelu coupe i wcale nie cięższa. Obniżona rama przedniej szyby oraz tylny słupek także zostały wzmocnione i służą jako pałąki przeciwkapotażowe. Co ciekawe, Roadster już teraz spełnia amerykańskie wymagania bocznych testów zderzeniowych, które zaczną obowiązywać dopiero w 1997 roku.
Diablo ma zaledwie 14-centymetrowy prześwit. Aby uniknąć kłopotów podczas wjazdu na rampę garażu lub przejazdu przez "śpiącego policjanta", wystarczy uruchomić hydrauliczny system podnoszący nadwozie, który znajduje się w standardowym wyposażeniu wszystkich modeli. Na żądanie kierowcy unosi on przód auta o 45 mm. Gdy Diablo przekroczy 70 km/h, zawieszenie automatycznie obniża samochód.
Lamborghini Diablo
Jej konstrukcja jest równie sztywna jak w modelu coupe i wcale nie cięższa. Obniżona rama przedniej szyby oraz tylny słupek także zostały wzmocnione i służą jako pałąki przeciwkapotażowe. Co ciekawe, Roadster już teraz spełnia amerykańskie wymagania bocznych testów zderzeniowych, które zaczną obowiązywać dopiero w 1997 roku.<br>Diablo ma zaledwie 14-centymetrowy prześwit. Aby uniknąć kłopotów podczas wjazdu na rampę garażu lub przejazdu przez "śpiącego policjanta", wystarczy uruchomić hydrauliczny system podnoszący nadwozie, który znajduje się w standardowym wyposażeniu wszystkich modeli. Na żądanie kierowcy unosi on przód auta o 45 mm. Gdy Diablo przekroczy 70 km/h, zawieszenie automatycznie obniża samochód.<br>Lamborghini Diablo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego