Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
paneuropejskiej warto przedstawić charakterystykę dotychczasowych kampanii reklamowych i przewidywanych zmian.
Dane tabl. 74 wskazują na to, że prawie połowa przedsiębiorstw nie będzie zmieniać swych kampanii w latach dziewięćdziesiątych. Jest to nieco zastanawiające, lecz można zauważyć, że takie kraje proeksportowe, jak Niemcy i Holandia już wcześniej prowadziły kampanie reklamowe o międzynarodowym charakterze.
Mówiąc o zróżnicowaniu działań reklamowych w skali międzynarodowej warto zwrócić uwagę na różne zasady podejmowania decyzji w korporacjach transnarodowych. Chodzi tu o podział zadań między firmą macierzystą i jej filiami, czyli innymi słowy, o swobodę działania filii lokalnych. Najczęściej występujące rozwiązania przedstawia tabl.75.
Argumentem przemawiającym za centralizacją decyzji promocyjnych
paneuropejskiej warto przedstawić charakterystykę dotychczasowych kampanii reklamowych i przewidywanych zmian.<br>Dane tabl. 74 wskazują na to, że prawie połowa przedsiębiorstw nie będzie zmieniać swych kampanii w latach dziewięćdziesiątych. Jest to nieco zastanawiające, lecz można zauważyć, że takie kraje proeksportowe, jak Niemcy i Holandia już wcześniej prowadziły kampanie reklamowe o międzynarodowym charakterze.<br>Mówiąc o zróżnicowaniu działań reklamowych w skali międzynarodowej warto zwrócić uwagę na różne zasady podejmowania decyzji w korporacjach transnarodowych. Chodzi tu o podział zadań między firmą macierzystą i jej filiami, czyli innymi słowy, o swobodę działania filii lokalnych. Najczęściej występujące rozwiązania przedstawia tabl.75.<br>Argumentem przemawiającym za centralizacją decyzji promocyjnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego