Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
oraz zakres znaczenia warstwy wizualnej komunikatu jest bardzo często efektem globalnego uwzględniania istotności wielu czynników. Ma charakter całościowy, a w wielu przypadkach intuicyjny. Jednak osiągnięty, ostateczny rezultat (a właściwie jego wersje, gdyż rzadko kończy się na jednym rozwiązaniu) warto weryfikować, uwzględniając wyżej wymienione kryteria. W stosunku do problemów o otwartym charakterze, mającym praktycznie nieograniczoną liczbę rozwiązań, trudno jest posługiwać się strategiami kreacji o precyzyjnie określonych regułach. Reguły takie istnieją, są jednak wskazówką tendencji, a nie systemem recept. Optymalny obraz produktu jest jeden, ale sposobów jego zapisu tyle, ile możliwych kombinacji wszystkich informacji na wszystkich poziomach ich odbioru, czyli bardzo wiele. Strategie
oraz zakres znaczenia warstwy wizualnej komunikatu jest bardzo często efektem globalnego uwzględniania istotności wielu czynników. Ma charakter całościowy, a w wielu przypadkach intuicyjny. Jednak osiągnięty, ostateczny rezultat (a właściwie jego wersje, gdyż rzadko kończy się na jednym rozwiązaniu) warto weryfikować, uwzględniając wyżej wymienione kryteria. W stosunku do problemów o otwartym charakterze, mającym praktycznie nieograniczoną liczbę rozwiązań, trudno jest posługiwać się strategiami kreacji o precyzyjnie określonych regułach. Reguły takie istnieją, są jednak wskazówką tendencji, a nie systemem recept. Optymalny obraz produktu jest jeden, ale sposobów jego zapisu tyle, ile możliwych kombinacji wszystkich informacji na wszystkich poziomach ich odbioru, czyli bardzo wiele. Strategie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego