Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jedno- i dwustronną. Nawiasem mówiąc sam proces tworzenia kampanii reklamowej ma strukturę niezwykle zbliżoną do realizacji form telewizyjnych i filmowych, ze szczególnym uwzględnieniem

interdyscyplinarnej pracy zespołowej włącznie. Z tego też powodu wiele rozwiązań warsztatowych typowych dla filmu i telewizji wydaje się niezwykle użyteczne. Sam na przykład często zastanawiam się, dlaczego copywritera nie nazywa się po prostu scenarzystą (dobre "copy" to raczej scenariusz syntetycznego serialu niż tekst ogłoszenia drobnego).
Liniowy porządek narracji odpowiada rozwojowi tekstu na zasadzie analogicznej do układu sekwencyjnego. Jest to więc struktura analogiczna do położenia korali na sznurze. Linia rozwoju argumentacji jest jedna, i czytelna dla odbiorcy przy pierwszym
jedno- i dwustronną. Nawiasem mówiąc sam proces tworzenia kampanii reklamowej ma strukturę niezwykle zbliżoną do realizacji form telewizyjnych i filmowych, ze szczególnym uwzględnieniem<br>&lt;page nr=169&gt;<br>interdyscyplinarnej pracy zespołowej włącznie. Z tego też powodu wiele rozwiązań warsztatowych typowych dla filmu i telewizji wydaje się niezwykle użyteczne. Sam na przykład często zastanawiam się, dlaczego copywritera nie nazywa się po prostu scenarzystą (dobre "copy" to raczej scenariusz syntetycznego serialu niż tekst ogłoszenia drobnego). <br>Liniowy porządek narracji odpowiada rozwojowi tekstu na zasadzie analogicznej do układu sekwencyjnego. Jest to więc struktura analogiczna do położenia korali na sznurze. Linia rozwoju argumentacji jest jedna, i czytelna dla odbiorcy przy pierwszym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego