Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 02.22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
społeczeństwa. Ludzie, przynajmniej w miastach, coraz większą wagę przywiązują do swojego zdrowia, inwestują w nie.
Nic zatem dziwnego, że bloki reklamowe w telewizji przepełnione są spotami promującymi lekarstwa. Pod względem ilości mogą one rywalizować chyba tylko ze środkami czystości.
- Ludzie kupują wszystko, co jest reklamowane - mówi lekarz medycyny Alicja Kulczyńska - coraz częściej leczą się sami. Bardzo często, zamiast słuchać rad lekarza, sugerują się tym co zobaczyli w reklamie - dodaje pani doktor.
Dlatego wprowadzono zakaz promowania lekarstw przez aktorów przebranych za lekarzy. Okazuje się, że siła autorytetu osoby ubranej w biały kitel i występującej w telewizji jest większa niż prawdziwego lekarza.
- Fakt
społeczeństwa. Ludzie, przynajmniej w miastach, coraz większą wagę przywiązują do swojego zdrowia, inwestują w nie.<br>Nic zatem dziwnego, że bloki reklamowe w telewizji przepełnione są &lt;orig&gt;spotami&lt;/&gt; promującymi lekarstwa. Pod względem ilości mogą one rywalizować chyba tylko ze środkami czystości.<br>- Ludzie kupują wszystko, co jest reklamowane - mówi lekarz medycyny Alicja Kulczyńska - coraz częściej leczą się sami. Bardzo często, zamiast słuchać rad lekarza, sugerują się tym co zobaczyli w reklamie - dodaje pani doktor.<br>Dlatego wprowadzono zakaz promowania lekarstw przez aktorów przebranych za lekarzy. Okazuje się, że siła autorytetu osoby ubranej w biały kitel i występującej w telewizji jest większa niż prawdziwego lekarza.<br>- Fakt
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego