Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
FM, Radio Zet i publiczna Jedynka mają największą słuchalność. Metz powołuje się jednak na autorytet amerykańskich specjalistów, którzy utrzymują, że jakość reakcji na piosenkę można skutecznie zbadać po 75 emisjach, co w praktyce radiowej oznaczałoby 25 dni.

- Coś w tym jednak musi być, że bez testów nie obywają się najwięksi, czyli ci, którzy mają największą publiczność - mówi o badaniach ks. Kazimierz Sowa, prezes katolickiego radia Plus. Ks. Sowa zdaje sobie sprawę, że jego Plus to mała mrówka w porównaniu z potentatami, ale nawet ta mrówka, skądinąd też walcząca na rynku reklamy, musiała się sformatować. Sformatować, czyli dostosować projekt emitowanych treści do zakładanych
FM, Radio Zet i publiczna Jedynka mają największą &lt;orig&gt;słuchalność&lt;/&gt;. Metz powołuje się jednak na autorytet amerykańskich specjalistów, którzy utrzymują, że jakość reakcji na piosenkę można skutecznie zbadać po 75 emisjach, co w praktyce radiowej oznaczałoby 25 dni.<br><br>- Coś w tym jednak musi być, że bez testów nie obywają się najwięksi, czyli ci, którzy mają największą publiczność - mówi o badaniach ks. Kazimierz Sowa, prezes katolickiego radia Plus. Ks. Sowa zdaje sobie sprawę, że jego Plus to mała mrówka w porównaniu z potentatami, ale nawet ta mrówka, skądinąd też walcząca na rynku reklamy, musiała się sformatować. Sformatować, czyli dostosować projekt emitowanych treści do zakładanych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego