Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przedsiębiorstwa, można opracować następującą czteroelementową macierz międzynarodowej konkurencyjności firmy. Z punktu widzenia sytuacji przedstawionych w tablicy, najlepszą pozycję konkurencyjną mają przedsiębiorstwa, które są określane jako "królowie". Są to firmy, które działają na wielu rynkach, a siła konkurencyjna ich produktów tam sprzedawanych jest duża. Mają one największe szanse prowadzenia marketingu paneuropejskiego, czyli: działać osiągając korzyści skali. Przedsiębiorstwa zaliczone do grupy "baronów" cechują się tym, że mają silne atuty konkurencyjne na ograniczonej liczbie rynków. Są także w dobrej sytuacji, a ich rozwój na rynku Unii Europejskiej powinien mieć charakter selektywny, tzn. dokonywać się albo poprzez wzmocnienie pozycji dobrze już ulokowanych produktów na rynkach
przedsiębiorstwa, można opracować następującą czteroelementową macierz międzynarodowej konkurencyjności firmy. Z punktu widzenia sytuacji przedstawionych w tablicy, najlepszą pozycję konkurencyjną mają przedsiębiorstwa, które są określane jako "królowie". Są to firmy, które działają na wielu rynkach, a siła konkurencyjna ich produktów tam sprzedawanych jest duża. Mają one największe szanse prowadzenia marketingu paneuropejskiego, czyli: działać osiągając korzyści skali. Przedsiębiorstwa zaliczone do grupy "baronów" cechują się tym, że mają silne atuty konkurencyjne na ograniczonej liczbie rynków. Są także w dobrej sytuacji, a ich rozwój na rynku Unii Europejskiej powinien mieć charakter selektywny, tzn. dokonywać się albo poprzez wzmocnienie pozycji dobrze już ulokowanych produktów na rynkach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego