Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
widzenia siły konkurentów. Istotna jest także wiedza na temat wspierania rozwoju techniki w poszczególnych krajach UE przez ich instytucje rządowe oraz stymulowanie postępu technicznego na poziomie całej Wspólnoty.
Poziom technologiczny firm z krajów UE określają m.in. wartości wydatków na badania i rozwój (B+R). Analiza tych zagadnień jest przedstawiona dalej.
Za uwarunkowanie technologiczne trzeba też uznać wprowadzane w Unii Europejskiej normy jakościowe i standardy, które muszą być przestrzegane przez wszystkie przedsiębiorstwa chcące tam wejść ze swoimi produktami.
Innowacyjność techniczna przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej Zgodnie z koncepcją marketingu innowacje są rozumiane szeroko, tzn. jako wszelkie okazje, także rynkowe, które przedsiębiorstwo
widzenia siły konkurentów. Istotna jest także wiedza na temat wspierania rozwoju techniki w poszczególnych krajach UE przez ich instytucje rządowe oraz stymulowanie postępu technicznego na poziomie całej Wspólnoty.<br>Poziom technologiczny firm z krajów UE określają m.in. wartości wydatków na badania i rozwój (B+R). Analiza tych zagadnień jest przedstawiona dalej.<br>Za uwarunkowanie technologiczne trzeba też uznać wprowadzane w Unii Europejskiej normy jakościowe i standardy, które muszą być przestrzegane przez wszystkie przedsiębiorstwa chcące tam wejść ze swoimi produktami.<br>Innowacyjność techniczna przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej Zgodnie z koncepcją marketingu innowacje są rozumiane szeroko, tzn. jako wszelkie okazje, także rynkowe, które przedsiębiorstwo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego