Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 27
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
wielkie nadzieje wiązały z ekspansją radiofonii komercyjnej. Muzyczna play-lista - zestaw nadawanych utworów - jest dla rozgłośni prywatnej równie ważna jak szybki serwis informacyjny. Oto dlaczego firmy płytowe usilnie zabiegają, by na przykład Zetka czy RMF umieszczały na play-liście piosenki z ich najnowszych płyt. Zabiegi Sony, by RMF wspomógł promocję debiutanckiego albumu zespołu Brathanki, spełzły na niczym. Szef muzyczny rozgłośni Piotr Metz stanowczo odmówił.

Podział rynku fonograficznego w 1999 r.

- Odmówiłem - wyjaśnia Metz - bo propozycja nie mieściła mi się w koncepcji. Nie przemawia też do mnie argument, że skoro wszyscy naokoło Brathanków grają, to ja też muszę ich grać. Otóż nie
wielkie nadzieje wiązały z ekspansją radiofonii komercyjnej. Muzyczna &lt;orig&gt;play-lista&lt;/&gt; - zestaw nadawanych utworów - jest dla rozgłośni prywatnej równie ważna jak szybki serwis informacyjny. Oto dlaczego firmy płytowe usilnie zabiegają, by na przykład Zetka czy RMF umieszczały na &lt;orig&gt;play-liście&lt;/&gt; piosenki z ich najnowszych płyt. Zabiegi Sony, by RMF wspomógł promocję debiutanckiego albumu zespołu Brathanki, spełzły na niczym. Szef muzyczny rozgłośni Piotr Metz stanowczo odmówił.<br><br>&lt;tit&gt;Podział rynku fonograficznego w 1999 r.&lt;/&gt;<br><br>- Odmówiłem - wyjaśnia Metz - bo propozycja nie mieściła mi się w koncepcji. Nie przemawia też do mnie argument, że skoro wszyscy naokoło Brathanków grają, to ja też muszę ich grać. Otóż nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego