Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 14.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
auta można odnaleźć elementy włoskiego laureata. Samochód ma natomiast niewiele wspólnego ze swym poprzednikiem. Różnice dotyczą zwłaszcza tylnej części, bardziej opływowej z inaczej umiejscowionymi lampami o nowym rysunku. Nadwozie kształtowano w wirtualnym tunelu aerodynamicznym, osiągając niezły rezultat jak na tak niewielki samochód. Wiąże się to oczywiście z wyciszeniem o 3 decybele dźwięków dochodzących do wnętrza pojazdu. A w środku jest przestronniej (o 77 mm dłuższy, 58 mm szerszy i 19 mm wyższy). Powiększono również, w stosunku do poprzedniego modelu, pojemność bagażnika. Ma on teraz 267 l. Samochód, choć w gamie modeli Seata umieszczony jest między arosą a cordobą, a więc pod
auta można odnaleźć elementy włoskiego laureata. Samochód ma natomiast niewiele wspólnego ze swym poprzednikiem. Różnice dotyczą zwłaszcza tylnej części, bardziej opływowej z inaczej umiejscowionymi lampami o nowym rysunku. Nadwozie kształtowano w wirtualnym tunelu aerodynamicznym, osiągając niezły rezultat jak na tak niewielki samochód. Wiąże się to oczywiście z wyciszeniem o 3 decybele dźwięków dochodzących do wnętrza pojazdu. A w środku jest przestronniej (o 77 mm dłuższy, 58 mm szerszy i 19 mm wyższy). Powiększono również, w stosunku do poprzedniego modelu, pojemność bagażnika. Ma on teraz 267 l. Samochód, choć w gamie modeli Seata umieszczony jest między arosą a cordobą, a więc pod
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego