Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 52
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1997
jakich w polskim współczesnym teatrze jest niewiele - przekonuje Jerzy Waldorff. - Świetny nauczyciel mający intuicję w odkrywaniu aktorskich talentów. Jest ojcem tego pokolenia polskich aktorów, którzy dziś odnoszą największe sukcesy - dodaje Bożena Dykiel. - Klasycy w jego interpretacji z łatwością są przenoszeni we współczesność. - Hanuszkiewicz jest obecny w masowej wyobraźni Polaków także dlatego, że jako reżyser teatralny zaistniał w telewizji. Pokazał wiele dobrych sztuk, przyciągając przed ekrany nawet tych, którzy nie bywają w teatrach - uważa Eugeniusz Korin, dyrektor poznańskiego Teatru Nowego.

W latach 50. współtwórca Teatru Telewizji. Przez wiele lat kierował Teatrem Narodowym, a od 1990 r. jest dyrektorem Teatru Nowego w Warszawie. Jego
jakich w polskim współczesnym teatrze jest niewiele - przekonuje Jerzy Waldorff. - Świetny nauczyciel mający intuicję w odkrywaniu aktorskich talentów. Jest ojcem tego pokolenia polskich aktorów, którzy dziś odnoszą największe sukcesy - dodaje Bożena Dykiel. - Klasycy w jego interpretacji z łatwością są przenoszeni we współczesność. - Hanuszkiewicz jest obecny w masowej wyobraźni Polaków także dlatego, że jako reżyser teatralny zaistniał w telewizji. Pokazał wiele dobrych sztuk, przyciągając przed ekrany nawet tych, którzy nie bywają w teatrach - uważa Eugeniusz Korin, dyrektor poznańskiego Teatru Nowego.<br><br> W latach 50. współtwórca Teatru Telewizji. Przez wiele lat kierował Teatrem Narodowym, a od 1990 r. jest dyrektorem Teatru Nowego w Warszawie. Jego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego