Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
drogę, której nie ma. Jakby, jak porównał to Aranofsky, skoczyli z samolotu i nagle, pomiędzy niebem a ziemią uświadamiają sobie, że nie mają spadochronów. "Requiem dla snu" opisuje ich lot i pozostawia nas w rozpaczy: jesteśmy świadkiem upadku, dramatycznego końca bohaterów, których życie tak bardzo zaczęło nas obchodzić. Czujemy bezradność, dławiącego gardło momentu, kiedy jest już za późno, by cokolwiek zmienić. Jednym z powodów, dla którego wierzy się temu filmowi, jest wspaniała kreacja aktorska Ellen Burstyn, o której sam reżyser powiedział, że "zawsze gra czystą prawdę." Gutek Film otwiera filmem Aranofsky'ego "Nowe horyzonty" - serię filmów "wykraczających poza granicę konwencjonalnego kina". Szczerze
drogę, której nie ma. Jakby, jak porównał to Aranofsky, skoczyli z samolotu i nagle, pomiędzy niebem a ziemią uświadamiają sobie, że nie mają spadochronów. "Requiem dla snu" opisuje ich lot i pozostawia nas w rozpaczy: jesteśmy świadkiem upadku, dramatycznego końca bohaterów, których życie tak bardzo zaczęło nas obchodzić. Czujemy bezradność, dławiącego gardło momentu, kiedy jest już za późno, by cokolwiek zmienić. Jednym z powodów, dla którego wierzy się temu filmowi, jest wspaniała kreacja aktorska Ellen Burstyn, o której sam reżyser powiedział, że "zawsze gra czystą prawdę." Gutek Film otwiera filmem Aranofsky'ego "Nowe horyzonty" - serię filmów "wykraczających poza granicę konwencjonalnego kina". Szczerze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego