Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
ceną. Budowanie firmy w oparciu o konkurencję cenową jest niebezpieczne. Obniżanie marż czy obcinanie kosztów z cenę jakości nie pozwoli na rozwój firmy w perspektywie długoterminowej. Myśląc o budowaniu przewagi konkurencyjnej warto rozważyć różne drogi rozwoju.
"Rynek i konkurencja" to dobry tytuł dla pierwszego rozdziału naszego biznes planu. Przygotowując go, dobrze jest pokazać, że właściciele/zarządzający rozumieją swój rynek. Pisząc biznes/plan, przedstawmy szczegółowo naszych konkurentów i porównajmy, n czym polega przewaga konkurencyjna (lub jej brak) każdego z nich. Im staranniej przygotujemy tę część biznes planu, tym większa wiarygodność zyskają jego dalsze części.
Daria Gołębiowska doradca Programu UE/EBOR
Obecny rynek
Obecne
ceną. Budowanie firmy w oparciu o konkurencję cenową jest niebezpieczne. Obniżanie marż czy obcinanie kosztów z cenę jakości nie pozwoli na rozwój firmy w perspektywie długoterminowej. Myśląc o budowaniu przewagi konkurencyjnej warto rozważyć różne drogi rozwoju.<br>"Rynek i konkurencja" to dobry tytuł dla pierwszego rozdziału naszego biznes planu. Przygotowując go, dobrze jest pokazać, że właściciele/zarządzający rozumieją swój rynek. Pisząc biznes/plan, przedstawmy szczegółowo naszych konkurentów i porównajmy, n czym polega przewaga konkurencyjna (lub jej brak) każdego z nich. Im staranniej przygotujemy tę część biznes planu, tym większa wiarygodność zyskają jego dalsze części.<br>Daria Gołębiowska doradca Programu UE/EBOR<br>Obecny rynek<br>Obecne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego