Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 44
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
mieszkańców stolicy - podaje agencja badania rynku RUN.
Po okresie protestów przeciwko hipermarketom okazało się, że bez wizyty w nich nie wyobrażamy już sobie weekendu. Polacy dużo chętniej wybierają się z rodziną do sklepu niż na wycieczkę za miasto. Klientami supermarketów - jak wynika z badań CBOS - są na ogół osoby wykształcone, dobrze sytuowane, pracujące na stanowisku menedżera bądź prowadzące własną firmę. Społeczne przyzwolenie na ten sposób spędzania wolnego czasu z bliskimi wzmacniają reklamy - szczęśliwa rodzina z billboardu powinna obowiązkowo pchać wózek pełen zakupów. - Taka familijna wyprawa jest coraz częściej jedyną rozrywką, jaką rodzice są w stanie zaproponować swoim dzieciom. Włóczą się więc po
mieszkańców stolicy - podaje agencja badania rynku RUN.<br> Po okresie protestów przeciwko hipermarketom okazało się, że bez wizyty w nich nie wyobrażamy już sobie weekendu. Polacy dużo chętniej wybierają się z rodziną do sklepu niż na wycieczkę za miasto. Klientami supermarketów - jak wynika z badań CBOS - są na ogół osoby wykształcone, dobrze sytuowane, pracujące na stanowisku menedżera bądź prowadzące własną firmę. Społeczne przyzwolenie na ten sposób spędzania wolnego czasu z bliskimi wzmacniają reklamy - szczęśliwa rodzina z billboardu powinna obowiązkowo pchać wózek pełen zakupów. - Taka familijna wyprawa jest coraz częściej jedyną rozrywką, jaką rodzice są w stanie zaproponować swoim dzieciom. Włóczą się więc po
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego