Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 11.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
garbus.

Porsche 911 od lat cieszy się opinią jednego z najnowocześniejszych sportowych aut. Choć jego kształt zewnętrzny nie ulega zmianie, konstruktorzy dbają, by wewnątrz zawsze było wszystko, na co pozwala aktualny stan techniki. W końcu od samego początku był to samochód dla najbogatszych i najbardziej kapryśnych klientów. Największy przełom technologiczny dokonał się 30 lat temu - wtedy powstało 911 Turbo. Był to pierwszy seryjnie produkowany samochód osobowy wyposażony w silnik z turbodoładowaniem. Dzięki temu udało się firmie wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy domagali się coraz większej mocy. Dziś 911 Turbo ma 420 KM a do 100 km rozpędza się w 4,2 s
garbus.<br><br>Porsche 911 od lat cieszy się opinią jednego z najnowocześniejszych sportowych aut. Choć jego kształt zewnętrzny nie ulega zmianie, konstruktorzy dbają, by wewnątrz zawsze było wszystko, na co pozwala aktualny stan techniki. W końcu od samego początku był to samochód dla najbogatszych i najbardziej kapryśnych klientów. Największy przełom technologiczny dokonał się 30 lat temu - wtedy powstało 911 Turbo. Był to pierwszy seryjnie produkowany samochód osobowy wyposażony w silnik z turbodoładowaniem. Dzięki temu udało się firmie wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy domagali się coraz większej mocy. Dziś 911 Turbo ma 420 KM a do 100 km rozpędza się w 4,2 s
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego