Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
z początku nie zezwoliła na zwiększenie z 2 do 15 proc. limitu czasu przeznaczonego na emitowanie reklam.
- Niektórzy członkowie Rady nie mają zaufania do tego przedsięwzięcia, ich zdaniem aferalnego, przez wzgląd na finansowy wkład spółek związanych ze skarbem państwa - wyjaśnia Joanna Stempień-Rogalińska. - Padały też głosy, że nigdy jeszcze nie dokonała się tak znacząca zmiana koncesji w trakcie jej obowiązywania.
Ostatecznie 10 maja Rada po ponownym rozpatrzeniu wniosku zwiększyła limit czasu reklamowego - zadecydowały głosy członków Rady związanych z PSL.
Inny problem wiąże się z zasięgiem Pulsu, a więc z liczbą udostępnionych tej stacji częstotliwości. Rada dotychczas przyznała prawo do transmisji ze zwolnionych
z początku nie zezwoliła na zwiększenie z 2 do 15 proc. limitu czasu przeznaczonego na emitowanie reklam.<br>- &lt;q&gt;Niektórzy członkowie Rady nie mają zaufania do tego przedsięwzięcia, ich zdaniem &lt;orig&gt;aferalnego&lt;/&gt;, przez wzgląd na finansowy wkład spółek związanych ze skarbem państwa&lt;/&gt; - wyjaśnia J&lt;name type="person"&gt;oanna Stempień-Rogalińska&lt;/&gt;. - &lt;q&gt;Padały też głosy, że nigdy jeszcze nie dokonała się tak znacząca zmiana koncesji w trakcie jej obowiązywania&lt;/&gt;.<br>Ostatecznie 10 maja Rada po ponownym rozpatrzeniu wniosku zwiększyła limit czasu reklamowego - zadecydowały głosy członków Rady związanych z PSL.<br>Inny problem wiąże się z zasięgiem Pulsu, a więc z liczbą udostępnionych tej stacji częstotliwości. Rada dotychczas przyznała prawo do transmisji ze zwolnionych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego