Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 01.03 (1)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
niż teatralnej. Za wrażliwość, z jaką od debiutu ("Patrzę na ciebie Marysiu") przygląda się człowiekowi.
Teatr

Piotr Gruszczyński "Tygodnik Powszechny"

1. Magdalena Cielecka - za rolę Ariela w "Burzy" Warlikowskiego. Moim zdaniem to najlepsza rola w dorobku tej niebywale utalentowanej aktorki.
2. Redbad Klynstra - za fantastyczny debiut reżyserski ("Made in China") dubeltowo potwierdzony drugim spektaklem ("Gry"). Klynstra odkrył nowy rodzaj teatru - teatralny clubbing, w którym jednak mówi się o sprawach niezwykle istotnych. To reżyser wielkich nadziei.
3. Jan Klata - za reżyserię "Rewizora" w Wałbrzychu. Nie tylko za znakomitą robotę teatralną, za udaną próbę odbudowy teatru politycznego w Polsce, ale także za iście
niż teatralnej. Za wrażliwość, z jaką od debiutu ("Patrzę na ciebie Marysiu") przygląda się człowiekowi. <br>Teatr <br><br>&lt;tit&gt;Piotr Gruszczyński "Tygodnik Powszechny"&lt;/&gt;<br><br>1. Magdalena Cielecka - za rolę Ariela w "Burzy" Warlikowskiego. Moim zdaniem to najlepsza rola w dorobku tej niebywale utalentowanej aktorki. <br>2. Redbad Klynstra - za fantastyczny debiut reżyserski ("Made in China") dubeltowo potwierdzony drugim spektaklem ("Gry"). Klynstra odkrył nowy rodzaj teatru - teatralny clubbing, w którym jednak mówi się o sprawach niezwykle istotnych. To reżyser wielkich nadziei. <br>3. Jan Klata - za reżyserię "Rewizora" w Wałbrzychu. Nie tylko za znakomitą robotę teatralną, za udaną próbę odbudowy teatru politycznego w Polsce, ale także za iście
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego