Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 30.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
km/h. Jest jednocześnie dość elastyczne i nie buntuje się, gdy próbujemy jechać na zbyt wysokim biegu. Silnik pracuje cicho, we wnętrzu niemal niesłyszalnie do prędkości ok. 80-90 km/h, natomiast gdy dodajemy gazu, to słychać rasowy warkot silnika. Przy większych prędkościach słychać go już wyraźnie. Auto porusza się dynamicznie, ale podróżującym w nim osobom jedzie się wygodnie - nie czuć prędkości. Zawieszenie skutecznie eliminuje nierówności drogi, ale uwaga - samochód nie "płynie", tzn. nie kołysze się miękko na jezdni. Uważam to za zaletę, bo są osoby, u których miękka jazda wywołuje chorobę lokomocyjną. Ma to znaczenie przy długich trasach.

Uwagi końcowe
km/h. Jest jednocześnie dość elastyczne i nie buntuje się, gdy próbujemy jechać na zbyt wysokim biegu. Silnik pracuje cicho, we wnętrzu niemal niesłyszalnie do prędkości ok. 80-90 km/h, natomiast gdy dodajemy gazu, to słychać rasowy warkot silnika. Przy większych prędkościach słychać go już wyraźnie. Auto porusza się dynamicznie, ale podróżującym w nim osobom jedzie się wygodnie - nie czuć prędkości. Zawieszenie skutecznie eliminuje nierówności drogi, ale uwaga - samochód nie "płynie", tzn. nie kołysze się miękko na jezdni. Uważam to za zaletę, bo są osoby, u których miękka jazda wywołuje chorobę lokomocyjną. Ma to znaczenie przy długich trasach. <br><br>&lt;tit&gt;Uwagi końcowe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego