Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
szkodliwość takiej reklamy dla konkurentów, działających na rynku.
Mówiąc o ujednoliceniu zasad prowadzenia reklamy w UE, co, jak należy jeszcze raz podkreślić, jest ważne dla polskich przedsiębiorstw działających na tym rynku oraz ze względu na wpływ tych unormowań na reguły reklamy w Polsce, trzeba wspomnieć o ustaleniach z początku lat dziewięćdziesiątych.
Pierwszą
sprawą jest dyrektywa Rady Ministrów EWG z 31 marca 1992r., zatwierdzająca projekt Komisji z 1990r. dotyczący reklamy leków. Ustalenia w tej materii są następujące: każde przedsięwzięcie reklamowe dotyczące leków musi podlegać obligatoryjnej wstępnej kontroli odpowiednich ekspertów EWG, w przypadku prowadzenia reklamy leków w środkach masowego przekazu, obok różnych informacji o
szkodliwość takiej reklamy dla konkurentów, działających na rynku.<br>Mówiąc o ujednoliceniu zasad prowadzenia reklamy w UE, co, jak należy jeszcze raz podkreślić, jest ważne dla polskich przedsiębiorstw działających na tym rynku oraz ze względu na wpływ tych unormowań na reguły reklamy w Polsce, trzeba wspomnieć o ustaleniach z początku lat dziewięćdziesiątych.<br>Pierwszą sprawą jest dyrektywa Rady Ministrów EWG z 31 marca 1992r., zatwierdzająca projekt Komisji z 1990r. dotyczący reklamy leków. Ustalenia w tej materii są następujące: każde przedsięwzięcie reklamowe dotyczące leków musi podlegać obligatoryjnej wstępnej kontroli odpowiednich ekspertów EWG, w przypadku prowadzenia reklamy leków w środkach masowego przekazu, obok różnych informacji o
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego