Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Siemens w Polsce
Rok: 2002
przeznaczone dla różnych gałęzi i działów przemysłu.

Jednym z atutów spółki są nowe usługi finansowe, dotąd nieznane lub mało znane, wprowadzane przez nią na polski rynek. Należą do nich m.in.: leasing technologiczny z opcją wymiany, programy vendorskie (vendor financing) czy też - coraz powszechniejsze w dobie usług elektronicznych rozwiązania typu e-commerce. Najnowszymi produktami firmy są dwa programy finansowe, opracowane z myślą o użytkownikach Internetu, noszące nazwy Auto le@sing i Med fin@nce. Pierwszy z nich umożliwia podmiotom prawnym lub osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą sfinansowanie poprzez leasing zakupu nowych środków transportu. Drugi - Med fin@nce adresowany jest do lekarzy zainteresowanych
przeznaczone dla różnych gałęzi i działów przemysłu.<br><br>Jednym z atutów spółki są nowe usługi finansowe, dotąd nieznane lub mało znane, wprowadzane przez nią na polski rynek. Należą do nich m.in.: leasing technologiczny z opcją wymiany, programy vendorskie (vendor financing) czy też - coraz powszechniejsze w dobie usług elektronicznych rozwiązania typu e-commerce. Najnowszymi produktami firmy są dwa programy finansowe, opracowane z myślą o użytkownikach Internetu, noszące nazwy Auto le@sing i Med fin@nce. Pierwszy z nich umożliwia podmiotom prawnym lub osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą sfinansowanie poprzez leasing zakupu nowych środków transportu. Drugi - Med fin@nce adresowany jest do lekarzy zainteresowanych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego