Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 23
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
ujęć obejrzanych w Cannes układa się jednak dość klarowny obraz współczesnego świata.
Podobno Lars von Trier, zdobywca Złotej Palmy, w swym filmie "Tańcząc w ciemnościach" (o którym pisałem w poprzednim numerze) do nakręcenia scen musicalowych używał aż stu kamer, ale mówiąc szczerze, na ekranie tego nie widać i nie za efekty specjalne należała mu się główna nagroda festiwalu. Ale były jeszcze ciekawsze pomysły. Darren Aranofski (którego "Pi" było niedawno w naszych kinach) w nowym filmie "Requiem dla snu" dzieli ekran na dwie połowy: w jednej mamy bohaterów w normalnym planie, w drugiej wybrane ich "elementy" w zbliżeniu. Świat przedstawiany na ekranie
ujęć obejrzanych w Cannes układa się jednak dość klarowny obraz współczesnego świata.<br>Podobno Lars von Trier, zdobywca Złotej Palmy, w swym filmie "Tańcząc w ciemnościach" (o którym pisałem w poprzednim numerze) do nakręcenia scen musicalowych używał aż stu kamer, ale mówiąc szczerze, na ekranie tego nie widać i nie za efekty specjalne należała mu się główna nagroda festiwalu. Ale były jeszcze ciekawsze pomysły. Darren Aranofski (którego "Pi" było niedawno w naszych kinach) w nowym filmie "Requiem dla snu" dzieli ekran na dwie połowy: w jednej mamy bohaterów w normalnym planie, w drugiej wybrane ich "elementy" w zbliżeniu. Świat przedstawiany na ekranie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego