Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
budowaniem sloganów o negatywnym ładunku emocjonalnym. Nawet jeśli są doskonałe przy pierwszym odbiorze - po wielokrotnym wykorzystaniu, interpretowany jest ich negatywny rdzeń emocjonalny. A ponieważ slogan oznacza komunikat, a komunikat obraz produktu, zaś obraz produktu - produkt, z reguły wcześniej czy później pojawią się kłopoty. Stosowanie sloganów, zawierających negatywne emocje, bywa natomiast efektywne przy kampaniach o krótkim cyklu życia. Gdy jednak się je uważnie analizuje - negatywna emocja związana ze sloganem wprowadzana jest zwykle po to, aby produkt lub jego wizerunek zredukował zawarte w niej napięcie. Jeśli to możliwe, warto tworzyć slogany oparte na rytmie lub rymie. Zawsze jednak pozostanie pytanie, czy przypadkiem końcowym
budowaniem sloganów o negatywnym ładunku emocjonalnym. Nawet jeśli są doskonałe przy pierwszym odbiorze - po wielokrotnym wykorzystaniu, interpretowany jest ich negatywny rdzeń emocjonalny. A ponieważ slogan oznacza komunikat, a komunikat obraz produktu, zaś obraz produktu - produkt, z reguły wcześniej czy później pojawią się kłopoty. Stosowanie sloganów, zawierających negatywne emocje, bywa natomiast efektywne przy kampaniach o krótkim cyklu życia. Gdy jednak się je uważnie analizuje - negatywna emocja związana ze sloganem wprowadzana jest zwykle po to, aby produkt lub jego wizerunek zredukował zawarte w niej napięcie. Jeśli to możliwe, warto tworzyć slogany oparte na rytmie lub rymie. Zawsze jednak pozostanie pytanie, czy przypadkiem końcowym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego