Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
konieczność istnienia minimum trzech efektywnych kontaktów odbiorcy z wiadomością reklamową, aby można było mówić o jej odbiorze w sposób relatywnie porównywalny pod względem efektywności w stosunku do naturalnych form komunikacji. W trakcie pierwszej efektywnej ekspozycji wiadomość zostanie odebrana, jej percepcja ograniczona jest jednak do prostych cech komunikatu. W trakcie drugiej efektywnej ekspozycji przetwarzanie osiąga pełny charakter, wiadomość interpretowana jest w odniesieniu do subiektywnych doświadczeń odbiorcy i poddawana ocenie. W trakcie trzeciej ekspozycji obraz desygnatu dekodowany w trakcie ekspozycji drugiej ulega utrwaleniu i reinterpretacji w odniesieniu do ewentualnie podjętych działań oraz ocenie o określonym stopniu trwałości.
Efektywna konstrukcja przekazu reklamowego wiąże się
konieczność istnienia minimum trzech efektywnych kontaktów odbiorcy z wiadomością reklamową, aby można było mówić o jej odbiorze w sposób relatywnie porównywalny pod względem efektywności w stosunku do naturalnych form komunikacji. W trakcie pierwszej efektywnej ekspozycji wiadomość zostanie odebrana, jej percepcja ograniczona jest jednak do prostych cech komunikatu. W trakcie drugiej efektywnej ekspozycji przetwarzanie osiąga pełny charakter, wiadomość interpretowana jest w odniesieniu do subiektywnych doświadczeń odbiorcy i poddawana ocenie. W trakcie trzeciej ekspozycji obraz desygnatu dekodowany w trakcie ekspozycji drugiej ulega utrwaleniu i reinterpretacji w odniesieniu do ewentualnie podjętych działań oraz ocenie o określonym stopniu trwałości. <br>Efektywna konstrukcja przekazu reklamowego wiąże się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego