Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
konsumentów proekologicznych w stosunku do przedsiębiorstw są wyższe, niż wymagania określone przepisami prawnymi, dotyczącymi tych zagadnień. Konsumenci domagają się, aby firmy rozwiązywały problemy ekologiczne. Należy wyraźnie stwierdzić, że przedsiębiorstwa, które nastawiają się tylko na spełnianie formalnych wymogów prawnych, nie mogą liczyć na duże sukcesy na rynku Unii Europejskiej, gdzie świadomość ekologiczna wśród konsumentów jest bardzo duża. Konsumenci mają coraz większy dostęp do informacji i publikacji organizacji ekologicznych.
Jeśli chodzi o tendencje rozwoju "zielonego konsumeryzmu" w przyszłości, to istnieją dwie grupy poglądów na ten temat. Z jednej strony istnieje teza, że nie jest to tendencja krótkookresowa, gdyż ludzie są coraz bardziej świadomi
konsumentów proekologicznych w stosunku do przedsiębiorstw są wyższe, niż wymagania określone przepisami prawnymi, dotyczącymi tych zagadnień. Konsumenci domagają się, aby firmy rozwiązywały problemy ekologiczne. Należy wyraźnie stwierdzić, że przedsiębiorstwa, które nastawiają się tylko na spełnianie formalnych wymogów prawnych, nie mogą liczyć na duże sukcesy na rynku Unii Europejskiej, gdzie świadomość ekologiczna wśród konsumentów jest bardzo duża. Konsumenci mają coraz większy dostęp do informacji i publikacji organizacji ekologicznych.<br>Jeśli chodzi o tendencje rozwoju "zielonego konsumeryzmu" w przyszłości, to istnieją dwie grupy poglądów na ten temat. Z jednej strony istnieje teza, że nie jest to tendencja krótkookresowa, gdyż ludzie są coraz bardziej świadomi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego