Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 13.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
ustalenia ekspertów od mechaniki pociągów, którzy wykonali pomiary dynamiczne wagonów. Okazuje się, że drgania wynikają "ze struktury i geometrii zestawu kołowego". Materiał, z którego zostały wykonane koła, jest nieodpowiedni do konstrukcji wagonu i nie dostosowany do podwozia wagonu - dowiadujemy się nieoficjalnie. Rzecznik warszawskiego Metra Teresa Kuźmińska: - Nie ma jeszcze końcowych ekspertyz. Opinie poznańskiego Instytutu przekazaliśmy producentowi, który w tym tygodniu ma się do nich ustosunkować. Władze miasta również znają ekspertyzy. Na razie wypowiadają się powściągliwie: - Zapewniam, że w zdecydowany sposób wyegzekwujemy od dostawcy, by wadliwe wagony zostały naprawione - powiedział nam wiceprezydent Warszawy Jacek Zdrojewski. Wiadomo już, co powoduje drgania budynków, położonych
ustalenia ekspertów od mechaniki pociągów, którzy wykonali pomiary dynamiczne wagonów. Okazuje się, że drgania wynikają "ze struktury i geometrii zestawu kołowego". Materiał, z którego zostały wykonane koła, jest nieodpowiedni do konstrukcji wagonu i nie dostosowany do podwozia wagonu - dowiadujemy się nieoficjalnie. Rzecznik warszawskiego Metra Teresa Kuźmińska: - Nie ma jeszcze końcowych ekspertyz. Opinie poznańskiego Instytutu przekazaliśmy producentowi, który w tym tygodniu ma się do nich ustosunkować. Władze miasta również znają ekspertyzy. Na razie wypowiadają się powściągliwie: - Zapewniam, że w zdecydowany sposób wyegzekwujemy od dostawcy, by wadliwe wagony zostały naprawione - powiedział nam wiceprezydent Warszawy Jacek Zdrojewski. Wiadomo już, co powoduje drgania budynków, położonych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego