Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 13.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
zestawu kołowego". Materiał, z którego zostały wykonane koła, jest nieodpowiedni do konstrukcji wagonu i nie dostosowany do podwozia wagonu - dowiadujemy się nieoficjalnie. Rzecznik warszawskiego Metra Teresa Kuźmińska: - Nie ma jeszcze końcowych ekspertyz. Opinie poznańskiego Instytutu przekazaliśmy producentowi, który w tym tygodniu ma się do nich ustosunkować. Władze miasta również znają ekspertyzy. Na razie wypowiadają się powściągliwie: - Zapewniam, że w zdecydowany sposób wyegzekwujemy od dostawcy, by wadliwe wagony zostały naprawione - powiedział nam wiceprezydent Warszawy Jacek Zdrojewski. Wiadomo już, co powoduje drgania budynków, położonych nad linią metra! To "wada materiału, z którego zostały zbudowane koła" wagonów wyprodukowanych przez chorzowski Alstom - wynika ze wstępnej
zestawu kołowego". Materiał, z którego zostały wykonane koła, jest nieodpowiedni do konstrukcji wagonu i nie dostosowany do podwozia wagonu - dowiadujemy się nieoficjalnie. Rzecznik warszawskiego Metra Teresa Kuźmińska: - Nie ma jeszcze końcowych ekspertyz. Opinie poznańskiego Instytutu przekazaliśmy producentowi, który w tym tygodniu ma się do nich ustosunkować. Władze miasta również znają ekspertyzy. Na razie wypowiadają się powściągliwie: - Zapewniam, że w zdecydowany sposób wyegzekwujemy od dostawcy, by wadliwe wagony zostały naprawione - powiedział nam wiceprezydent Warszawy Jacek Zdrojewski. Wiadomo już, co powoduje drgania budynków, położonych nad linią metra! To "wada materiału, z którego zostały zbudowane koła" wagonów wyprodukowanych przez chorzowski Alstom - wynika ze wstępnej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego