Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 13.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
Na razie wypowiadają się powściągliwie: - Zapewniam, że w zdecydowany sposób wyegzekwujemy od dostawcy, by wadliwe wagony zostały naprawione - powiedział nam wiceprezydent Warszawy Jacek Zdrojewski. Wiadomo już, co powoduje drgania budynków, położonych nad linią metra! To "wada materiału, z którego zostały zbudowane koła" wagonów wyprodukowanych przez chorzowski Alstom - wynika ze wstępnej ekspertyzy wykonanej przez Instytut Pojazdów Szynowych z Poznania. Od października ub. roku mieszkańcy budynków w al. Niepodległości skarżą się na swoiste "trzęsienie ziemi", wywoływane przez przejeżdżające pociągi metra. Kiedyś tego nie było. Regularnie przeprowadzane pomiary nie wykazywały żadnych odchyleń od normy. Tymczasem od ponad trzech miesięcy mieszkańców o godz. 5 rano
Na razie wypowiadają się powściągliwie: - Zapewniam, że w zdecydowany sposób wyegzekwujemy od dostawcy, by wadliwe wagony zostały naprawione - powiedział nam wiceprezydent Warszawy Jacek Zdrojewski. Wiadomo już, co powoduje drgania budynków, położonych nad linią metra! To "wada materiału, z którego zostały zbudowane koła" wagonów wyprodukowanych przez chorzowski Alstom - wynika ze wstępnej ekspertyzy wykonanej przez Instytut Pojazdów Szynowych z Poznania. Od października ub. roku mieszkańcy budynków w al. Niepodległości skarżą się na swoiste "trzęsienie ziemi", wywoływane przez przejeżdżające pociągi metra. Kiedyś tego nie było. Regularnie przeprowadzane pomiary nie wykazywały żadnych odchyleń od normy. Tymczasem od ponad trzech miesięcy mieszkańców o godz. 5 rano
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego