Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy edukacyjne
Rok: 2000
ich zlecenie
Jaki jest harmonogram prac przewidzianych w projekcje?
W pierwszym etapie projektu (luty-marzec 2000) proponujemy uczestnictwo w trzech seminariach otwartych:
( Integracja Europejska - szansa czy zagrożenie dla MŚP?" - analiza barier, przeszkód i odrębności w regulacjach prawnych, ekonomicznych i organizacyjnych UE;
( "Potencjał eksportowy MŚP - jak stworzyć, utrzymać i rozwijać sprzedaż eksportową w MŚP? - wielowątkowa analiza uwarunkowań efektywności i promocji eksportu;
( "Nowoczesne technologie i własność intelektualna - licencje, patenty, know-how w MŚP - jak pozyskać i umiejętnie wykorzystać dla zwiększenia konkurencyjności wiedzę technologiczną?" - analiza rozwiązań na rynkach krajów UE.
W drugim etapie projektu (kwiecień-listopad 2000) proponujemy uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach branżowych przygotowywanych
ich zlecenie <br>Jaki jest harmonogram prac przewidzianych w projekcje?<br>W pierwszym etapie projektu (luty-marzec 2000) proponujemy uczestnictwo w trzech seminariach otwartych:<br>( Integracja Europejska - szansa czy zagrożenie dla MŚP?" - analiza barier, przeszkód i odrębności w regulacjach prawnych, ekonomicznych i organizacyjnych UE;<br>( "Potencjał eksportowy MŚP - jak stworzyć, utrzymać i rozwijać sprzedaż eksportową w MŚP? - wielowątkowa analiza uwarunkowań efektywności i promocji eksportu;<br>( "Nowoczesne technologie i własność intelektualna - licencje, patenty, know-how w MŚP - jak pozyskać i umiejętnie wykorzystać dla zwiększenia konkurencyjności wiedzę technologiczną?" - analiza rozwiązań na rynkach krajów UE.<br>W drugim etapie projektu (kwiecień-listopad 2000) proponujemy uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach branżowych przygotowywanych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego