Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
cech fizycznych: format lub długość czasu emisyjnego, natężenie jasności obrazu, natężenie dźwięku, monochromatyczność lub obraz barwny, podstawowe relacje wielkości i położenia, podstawowy podział płaszczyzny lub rytm montażu filmowego;
2, poziom percepcji cech przestrzennych: reguły określające stosunki wielkości, położenia, głębi, tonalność kolorystyczną, reguły rytmizujące układ informacji, układ informacji wpływający na ekspresję emocjonalną, formalne środki decydujące o ciągłości percepcji;
3, poziom cech semantycznych - znaczenie obrazu i tekstu, relacje semantyczne między obrazem a tekstem, relacje tworzące związki argumentacji stanowiące treść przekazu, cechy obrazu produktu, epizodyczne znaczenie warstwy wizualnej, ciągłość logiczna wypowiedzi, kontekst semantyczny.
Późniejsze badania pozwoliły określić kolejny, niezmiernie istotny dla opisu procesu reklamy
cech fizycznych: format lub długość czasu emisyjnego, natężenie jasności obrazu, natężenie dźwięku, monochromatyczność lub obraz barwny, podstawowe relacje wielkości i położenia, podstawowy podział płaszczyzny lub rytm montażu filmowego; <br>2, poziom percepcji cech przestrzennych: reguły określające stosunki wielkości, położenia, głębi, tonalność kolorystyczną, reguły rytmizujące układ informacji, układ informacji wpływający na ekspresję emocjonalną, formalne środki decydujące o ciągłości percepcji; <br>3, poziom cech semantycznych - znaczenie obrazu i tekstu, relacje semantyczne między obrazem a tekstem, relacje tworzące związki argumentacji stanowiące treść przekazu, cechy obrazu produktu, epizodyczne znaczenie warstwy wizualnej, ciągłość logiczna wypowiedzi, kontekst semantyczny. <br>Późniejsze badania pozwoliły określić kolejny, niezmiernie istotny dla opisu procesu reklamy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego