Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
cech przestrzennych: reguły określające stosunki wielkości, położenia, głębi, tonalność kolorystyczną, reguły rytmizujące układ informacji, układ informacji wpływający na ekspresję emocjonalną, formalne środki decydujące o ciągłości percepcji;
3, poziom cech semantycznych - znaczenie obrazu i tekstu, relacje semantyczne między obrazem a tekstem, relacje tworzące związki argumentacji stanowiące treść przekazu, cechy obrazu produktu, epizodyczne znaczenie warstwy wizualnej, ciągłość logiczna wypowiedzi, kontekst semantyczny.
Późniejsze badania pozwoliły określić kolejny, niezmiernie istotny dla opisu procesu reklamy poziom percepcji reklamy - poziom cech informacji odnoszących się do samoopisu odbiorcy. Wiąże on interpretację znaczeń z tworzeniem relacji między argumentacją kodowaną w przekazie a stanem wiedzy odbiorcy będący wynikiem uprzednich doświadczeń
cech przestrzennych: reguły określające stosunki wielkości, położenia, głębi, tonalność kolorystyczną, reguły rytmizujące układ informacji, układ informacji wpływający na ekspresję emocjonalną, formalne środki decydujące o ciągłości percepcji; <br>3, poziom cech semantycznych - znaczenie obrazu i tekstu, relacje semantyczne między obrazem a tekstem, relacje tworzące związki argumentacji stanowiące treść przekazu, cechy obrazu produktu, epizodyczne znaczenie warstwy wizualnej, ciągłość logiczna wypowiedzi, kontekst semantyczny. <br>Późniejsze badania pozwoliły określić kolejny, niezmiernie istotny dla opisu procesu reklamy poziom percepcji reklamy - poziom cech informacji odnoszących się do samoopisu odbiorcy. Wiąże on interpretację znaczeń z tworzeniem relacji między argumentacją kodowaną w przekazie a stanem wiedzy odbiorcy będący wynikiem uprzednich doświadczeń
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego