Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
ruchy prawego nadgarstka. Kolejne biegi "wskakują" precyzyjnie. "F6C" przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,6 s. Dynamiczną jazdę ułatwia dokładnie pracująca skrzynia przekładniowa. Układ (podnóżki, kierownica, kanapa) nie przypomina tego z innych krążowników. Stopki przesunięto do tyłu (umieszczono za silnikiem), dzięki czemu pozycja za kierownicą jest bardziej ergonomiczna.

NAPĘD
Potężny V-twin Yamahy, o pojemności 1602 cm3, to elastyczna jednostka napędowa, pozwalająca na jazdę na ostatnim, piątym biegu z prędkościami od 60 do 165 km/h. Wolnoobrotowy długoskokowy silnik (skok tłoka aż 113 mm) dysponuje niebagatelnym momentem obrotowym 134 Nm przy 2500 obr./min i mocą 63 KM
ruchy prawego nadgarstka. Kolejne biegi "wskakują" precyzyjnie. "F6C" przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,6 s. Dynamiczną jazdę ułatwia dokładnie pracująca skrzynia przekładniowa. Układ (podnóżki, kierownica, kanapa) nie przypomina tego z innych krążowników. Stopki przesunięto do tyłu (umieszczono za silnikiem), dzięki czemu pozycja za kierownicą jest bardziej ergonomiczna.<br><br>&lt;tit1&gt;NAPĘD&lt;/tit1&gt;<br>Potężny V-twin Yamahy, o pojemności 1602 cm3, to elastyczna jednostka napędowa, pozwalająca na jazdę na ostatnim, piątym biegu z prędkościami od 60 do 165 km/h. Wolnoobrotowy długoskokowy silnik (skok tłoka aż 113 mm) dysponuje niebagatelnym momentem obrotowym 134 Nm przy 2500 obr./min i mocą 63 KM
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego