Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
echo i kto powinien ponosić za to konsekwencje. Podobnie rzecz miała się z innymi producentami, którzy korzystali z vlepkarzy (w środkach komunikacji publicznej naklejają małe nalepki).
Jednak największym sukcesem polskiego marketingu alternatywnego jest Żywieckie Muzeum Humoru, które pod koniec ubiegłego roku zdobyło nagrodę The Globes Awards w kategorii marketigu wydarzeniowego (event marketing); to odpowiednik Oscara w świecie reklamowym. Tak prestiżowej nagrody nigdy jeszcze Polacy nie dostali. Kampanię przygotowała krakowska agencja Eskadra BTL, a jej pomysłodawcą był dyrektor kreatywny Mateusz Zmyślony, prywatnie miłośnik peerelowskich kultowych komedii i kolekcjoner wszelkich marketingowych osobliwości. I właśnie te prywatne zamiłowania doprowadziły do powstania Żywieckiego Muzeum Humoru
echo i kto powinien ponosić za to konsekwencje. Podobnie rzecz miała się z innymi producentami, którzy korzystali z &lt;orig&gt;vlepkarzy&lt;/&gt; (w środkach komunikacji publicznej naklejają małe nalepki). <br>Jednak największym sukcesem polskiego marketingu alternatywnego jest Żywieckie Muzeum Humoru, które pod koniec ubiegłego roku zdobyło nagrodę The Globes Awards w kategorii &lt;orig&gt;marketigu wydarzeniowego&lt;/&gt; (event marketing); to odpowiednik Oscara w świecie reklamowym. Tak prestiżowej nagrody nigdy jeszcze Polacy nie dostali. Kampanię przygotowała krakowska agencja Eskadra BTL, a jej pomysłodawcą był dyrektor kreatywny Mateusz Zmyślony, prywatnie miłośnik peerelowskich kultowych komedii i kolekcjoner wszelkich marketingowych osobliwości. I właśnie te prywatne zamiłowania doprowadziły do powstania Żywieckiego Muzeum Humoru
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego