Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 37 (2934)
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
drażni i denerwuje swoją obecnością na scenie czy w filmowym kadrze, tak jak kiedyś robiła to Krystyna Janda. W przeciwieństwie do młodej Jandy Cielecka pamięta jednak o niebezpieczeństwie zaszufladkowania, dlatego co rusz ucieka od swego emploi, eksperymentuje z fizycznością. Jeszcze niedawno jako Nastazja Filipowna z gracją modelki nosiła w Rozmaitościach fantazyjne suknie, teraz jej kelnerka Pia z "Uroczystości" to wyblakła okularnica, dziewczątko nieomal fizycznie i emocjonalnie upośledzone. Żadna aktorka nie zagrała w tak krótkim czasie tak wielu ról z klasycznego repertuaru. Co będzie dalej z Magdaleną Cielecką? Grzegorz Jarzyna musi wkrótce przygotować dla niej prawdziwie trudne przeszkody, albowiem wszystkie dotychczasowe aktorka
drażni i denerwuje swoją obecnością na scenie czy w filmowym kadrze, tak jak kiedyś robiła to Krystyna Janda. W przeciwieństwie do młodej Jandy Cielecka pamięta jednak o niebezpieczeństwie zaszufladkowania, dlatego co rusz ucieka od swego emploi, eksperymentuje z fizycznością. Jeszcze niedawno jako <name type="person">Nastazja Filipowna</> z gracją modelki nosiła w Rozmaitościach fantazyjne suknie, teraz jej kelnerka Pia z "<name type="tit">Uroczystości</>" to wyblakła okularnica, dziewczątko nieomal fizycznie i emocjonalnie upośledzone. Żadna aktorka nie zagrała w tak krótkim czasie tak wielu ról z klasycznego repertuaru. Co będzie dalej z Magdaleną Cielecką? Grzegorz Jarzyna musi wkrótce przygotować dla niej prawdziwie trudne przeszkody, albowiem wszystkie dotychczasowe aktorka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego