Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
nie można podać jej wyczerpującej charakterystyki. Ponadto, występują różnice poglądów, interpretacji, akcentów i przyjmowanych założeń, dotyczące samej idei TQM. Podejmowane są próby budowania założeń TQM metodą kompilacji wielu wybranych propozycji, zawartych w znanych koncepcjach autorskich, a ogólnie w piśmiennictwie kwalitologii. Brak koncepcji przewodniej, opartej na podstawach naukowych powoduje, że tak formułowane założenia TQM są często fragmentaryczne, niespójne, rozmyte i hasłowe. W istniejącej postaci założenia TQM stosunkowo dobrze mogą pełnić funkcje motywujące do wdrażania pełnego systemu zarządzania jakością, ale nie tworzą jego konstrukcji i podstaw metodologicznych.

3.2. Istota i ogólny model zarządzania jakością
Praktyka w zakresie zarządzania jakością powinna opierać się
nie można podać jej wyczerpującej charakterystyki. Ponadto, występują różnice poglądów, interpretacji, akcentów i przyjmowanych założeń, dotyczące samej idei TQM. Podejmowane są próby budowania założeń TQM metodą kompilacji wielu wybranych propozycji, zawartych w znanych koncepcjach autorskich, a ogólnie w piśmiennictwie kwalitologii. Brak koncepcji przewodniej, opartej na podstawach naukowych powoduje, że tak formułowane założenia TQM są często fragmentaryczne, niespójne, rozmyte i hasłowe. W istniejącej postaci założenia TQM stosunkowo dobrze mogą pełnić funkcje motywujące do wdrażania pełnego systemu zarządzania jakością, ale nie tworzą jego konstrukcji i podstaw metodologicznych.<br><br>&lt;tit&gt;3.2. Istota i ogólny model zarządzania jakością&lt;/&gt;<br>Praktyka w zakresie zarządzania jakością powinna opierać się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego