Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
cech klienta ("pasuje to do pani oczu"), podkreślenie, iż rozmówcę stać na zakup, odwoływanie się do jego sytuacji finansowej ("widzę, że lubi pani rzeczy w dobrym gatunku") - tłumaczy Zuzanna Celmer.
- Klientem trzeba się opiekować, być jednocześnie jego doradcą i dobrym znajomym - wyjaśnia Gabriel Zalas, przedstawiciel handlowy sieci Kadus (profesjonalne kosmetyki fryzjerskie). - Zawsze, kiedy wchodzę do salonu fryzjerskiego, zamierzam przede wszystkim zjednać sobie klienta: rozpoznaję jego potrzeby, a dopiero potem zaspokajam je "aktem sprzedaży" - dodaje. - Proponujemy klientom to, czego nie znajdą w sklepie: rozmowę, uśmiech, zainteresowanie ich problemami. Rzadko mówimy o konkurencji, reklamujemy wyłącznie własne produkty, podczas spotkań staramy się stworzyć kameralną
cech klienta ("pasuje to do pani oczu"), podkreślenie, iż rozmówcę stać na zakup, odwoływanie się do jego sytuacji finansowej ("widzę, że lubi pani rzeczy w dobrym gatunku") - tłumaczy Zuzanna Celmer.<br> - Klientem trzeba się opiekować, być jednocześnie jego doradcą i dobrym znajomym - wyjaśnia Gabriel Zalas, przedstawiciel handlowy sieci Kadus (profesjonalne kosmetyki fryzjerskie). - Zawsze, kiedy wchodzę do salonu fryzjerskiego, zamierzam przede wszystkim zjednać sobie klienta: rozpoznaję jego potrzeby, a dopiero potem zaspokajam je "aktem sprzedaży" - dodaje. - Proponujemy klientom to, czego nie znajdą w sklepie: rozmowę, uśmiech, zainteresowanie ich problemami. Rzadko mówimy o konkurencji, reklamujemy wyłącznie własne produkty, podczas spotkań staramy się stworzyć kameralną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego