Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
fali rocka. Amerykański duet kapitalnie wstrzelił się w klimat swoich czasów. Początek XXI wieku upływający pod znakiem terroryzmu, wojny w Iraku i antyglobalistycznych zamieszek domagał się muzyki innej niż hedonistyczne nagrania epoki techno. Kreowana w cyfrowych studiach doskonałość elektronicznych brzmień stała się zbyt przewidywalna i bezosobowa.

Do łask powróciło więc gitarowe granie o surowym brzmieniu, nawiązujące do tradycji rocka lat 60. i punka. Najbardziej rozpieszczane przez krytyków i publiczność zespoły ostatnich lat, amerykańskie grupy The White Stripes i The Strokes czy brytyjski Franz Ferdinand, hołdują właśnie tej zgrzebnej estetyce. Ba, nawet rockowe dinozaury z U2 na ostatniej płycie nawiązują do swoich
fali rocka. Amerykański duet kapitalnie wstrzelił się w klimat swoich czasów. Początek XXI wieku upływający pod znakiem terroryzmu, wojny w Iraku i antyglobalistycznych zamieszek domagał się muzyki innej niż hedonistyczne nagrania epoki techno. Kreowana w cyfrowych studiach doskonałość elektronicznych brzmień stała się zbyt przewidywalna i bezosobowa. <br><br>Do łask powróciło więc gitarowe granie o surowym brzmieniu, nawiązujące do tradycji rocka lat 60. i punka. Najbardziej rozpieszczane przez krytyków i publiczność zespoły ostatnich lat, amerykańskie grupy The White Stripes i The Strokes czy brytyjski Franz Ferdinand, hołdują właśnie tej zgrzebnej estetyce. Ba, nawet rockowe dinozaury z U2 na ostatniej płycie nawiązują do swoich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego