Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
stopniowa, ręczna
Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - bębny
Ogumienie: 205 R 16
Średnica skrętu: 12,8 m
Masa własna: 2055 kg
Wymiary: 4590 x 1790 x 2080 mm
Pojemność bagażnika: 2300 l


Powyżej 80 km/h uszom dają się we znaki terenowe opony Michelin X. Auto z takimi "gumami" na gładkiej nawierzchni sprawia wrażenie nieco niestabilnego, gwizd opon na asfalcie przypomina zaś... hałas nurkującego bombowca.
Zalety stałego napędu na wszystkie koła (z możliwością ręcznego włączania przełożeń terenowych lub zablokowania mechanizmów różnicowych) można docenić dopiero w najgorszych, ekstremalnie ciężkich warunkach. W terenie wyjaśnia się również zagadkowe położenie wieńca kierownicy, umieszczonego bardzo blisko
stopniowa, ręczna <br>Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - bębny<br>Ogumienie: 205 R 16<br>Średnica skrętu: 12,8 m<br>Masa własna: 2055 kg<br>Wymiary: 4590 x 1790 x 2080 mm<br>Pojemność bagażnika: 2300 l<br><br><br>Powyżej 80 km/h uszom dają się we znaki terenowe opony Michelin X. Auto z takimi "gumami" na gładkiej nawierzchni sprawia wrażenie nieco niestabilnego, gwizd opon na asfalcie przypomina zaś... hałas nurkującego bombowca. <br>Zalety stałego napędu na wszystkie koła (z możliwością ręcznego włączania przełożeń terenowych lub zablokowania mechanizmów różnicowych) można docenić dopiero w najgorszych, ekstremalnie ciężkich warunkach. W terenie wyjaśnia się również zagadkowe położenie wieńca kierownicy, umieszczonego bardzo blisko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego