Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.21 (17)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
klienci dostaną natomiast podstawki pod szklankę z takim samym napisem.
Hasło znajdzie się na 60 tysiącach torebek i 20 tysiącach podstawek. Do akcji, której celem jest podniesienie kultury picia, włączyło się na razie 5 lokali i tyle samo sklepów. Przedsięwzięcie kosztowało ponad 20 tys. zł. Pieniądze w całości pochodzą z gminnego funduszu profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych.
JAG

Co przeszkadza młodym przedsiębiorcom?
W Polsce nie brakuje młodych, dynamicznych, świetnie wykształconych ludzi. Mają oni zacięcie do biznesu i umieją zapełniać rynkowe luki, nie tylko w kraju, ale także za granicą. Znają się na nowych technologiach i w tej dziedzinie potrafią projektować unikatowe rozwiązania
klienci dostaną natomiast podstawki pod szklankę z takim samym napisem. <br>Hasło znajdzie się na 60 tysiącach torebek i 20 tysiącach podstawek. Do akcji, której celem jest podniesienie kultury picia, włączyło się na razie 5 lokali i tyle samo sklepów. Przedsięwzięcie kosztowało ponad 20 tys. zł. Pieniądze w całości pochodzą z gminnego funduszu profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych.<br>&lt;au&gt;JAG&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Co przeszkadza młodym przedsiębiorcom?&lt;/&gt;<br>W Polsce nie brakuje młodych, dynamicznych, świetnie wykształconych ludzi. Mają oni zacięcie do biznesu i umieją zapełniać rynkowe luki, nie tylko w kraju, ale także za granicą. Znają się na nowych technologiach i w tej dziedzinie potrafią projektować unikatowe rozwiązania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego