Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
określić wpływ związku między owymi cechami na tworzone preferencje.
Satysfakcja z nabycia pojazdu z uwagi na dobrą cenę nie jest tożsama z satysfakcją nabycia z powodu osiągnięcia celu, do którego dążyło się wiele lat, uwolnienia się od konieczności biegania za autobusami... no i jeszcze tej złości w oczach Kaśki, kiedy go pierwszy raz zobaczyła. Ustalenie siły związków między elementami potencjalnego wizerunku produktu możliwe jest z powodu praktycznego doświadczenia we wprowadzaniu na rynek określonej klasy produktów, badania metodą sędziów kompetentnych lub dzięki analizie czynnikowej.
Wizerunek produktu tworzony na podstawie modelu zdarzeń związanych z produktem, a także określany przez kategorie motywów determinujących jego użytkowanie
określić wpływ związku między owymi cechami na tworzone preferencje. <br>Satysfakcja z nabycia pojazdu z uwagi na dobrą cenę nie jest tożsama z satysfakcją nabycia z powodu osiągnięcia celu, do którego dążyło się wiele lat, uwolnienia się od konieczności biegania za autobusami... no i jeszcze tej złości w oczach Kaśki, kiedy go pierwszy raz zobaczyła. Ustalenie siły związków między elementami potencjalnego wizerunku produktu możliwe jest z powodu praktycznego doświadczenia we wprowadzaniu na rynek określonej klasy produktów, badania metodą sędziów kompetentnych lub dzięki analizie czynnikowej. <br>Wizerunek produktu tworzony na podstawie modelu zdarzeń związanych z produktem, a także określany przez kategorie motywów determinujących jego użytkowanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego