Typ tekstu: Czat
Tytuł: Salonik filozofów
Rok: 2004
znam życiorysów wszystkich filozofów
kontrargument?
a z drugiej strony, czy to o czymś świadczy?
w przypadku takiego podejścia dalej żylibyśmy w jaskini
ktoś musi być pierwszy... .
tak, o tym, zo to co powinno się trzymać kupy w myśleniu, wcale się nie trzyma
rozwiniesz?
mam rozjebaną klawiaturę
Hej!
tak za sekundę
hej ,.,,,
tylko ja sklecę z powrotem
hej
czesc ludziska
a co...zwrócę pierwszą uwagę komuś
Hi, witamy..
zepsutą
cześć. ..
wielce uczenie filozofii poprzednich służyło tylko temu, by ich nie powtarzać
coz za formalizm
byc albo nie być oto jest pytanie
dobrze zepsuta
nie do końca...formalizm
sam musiałeś zauważyć ilość "braku
znam życiorysów wszystkich filozofów &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;kontrargument? &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;a z drugiej strony, czy to o czymś świadczy? &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;w przypadku takiego podejścia dalej żylibyśmy w jaskini&lt;/&gt; <br>&lt;who2&gt;ktoś musi być pierwszy... &lt;/&gt;.<br>&lt;who1&gt;tak, o tym, zo to co powinno się trzymać kupy w myśleniu, wcale się nie trzyma<br>&lt;who2&gt;rozwiniesz? &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;mam rozjebaną klawiaturę&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;Hej! &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;tak za sekundę&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;hej &lt;gap reason="privacy"&gt;,.,,, &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;tylko ja sklecę z powrotem&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;hej&lt;/&gt;<br>&lt;who6&gt;czesc ludziska&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;a co...zwrócę pierwszą uwagę komuś&lt;/&gt; <br>&lt;who4&gt;Hi, witamy.. &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;zepsutą&lt;/&gt; <br>&lt;who1&gt;cześć. &lt;/&gt;..<br>&lt;who1&gt;wielce uczenie filozofii poprzednich służyło tylko temu, by ich nie powtarzać&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;coz za formalizm&lt;/&gt;<br>&lt;who6&gt;byc albo nie być oto jest pytanie&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;dobrze zepsuta&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;nie do końca...formalizm&lt;/&gt; <br>&lt;who2&gt;sam musiałeś zauważyć ilość "braku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego