Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
stopniu wyjaśnia tendencje do nietypowego początku kampanii reklamowej, silnego stopnia zwiększania typowości w stadium informacyjnym oraz łączenie cech rdzeniowych z oryginalną formą w stadiach przypominających.
Idealnym przykładem oparcia osi kampanii reklamowej o te wymiary obrazu produktu, które zdecydowanie wykraczają poza zbiór cech podstawowych, jest kampania piwa "Bosman". Zachowuje ona silną identyfikację reklamowanego produktu, przy jednoczesnym elastycznym wykorzystywaniu obszaru możliwych zmian utożsamianych z produktem interpretacji. Kampania ta powstawała w momencie, w którym uwarunkowania prawne w coraz silniejszym stopniu zaczynały ograniczać możliwości reklamy lekkich alkoholi. Pod względem czynników wpływających na przebieg strategii marketingowych, a zatem i reklamowych nadrzędny stawał się wpływ na procesu
stopniu wyjaśnia tendencje do nietypowego początku kampanii reklamowej, silnego stopnia zwiększania typowości w stadium informacyjnym oraz łączenie cech rdzeniowych z oryginalną formą w stadiach przypominających. <br>Idealnym przykładem oparcia osi kampanii reklamowej o te wymiary obrazu produktu, które zdecydowanie wykraczają poza zbiór cech podstawowych, jest kampania piwa "Bosman". Zachowuje ona silną identyfikację reklamowanego produktu, przy jednoczesnym elastycznym wykorzystywaniu obszaru możliwych zmian utożsamianych z produktem interpretacji. Kampania ta powstawała w momencie, w którym uwarunkowania prawne w coraz silniejszym stopniu zaczynały ograniczać możliwości reklamy lekkich alkoholi. Pod względem czynników wpływających na przebieg strategii marketingowych, a zatem i reklamowych nadrzędny stawał się wpływ na procesu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego

Młodzieżowe Słowo Roku 2021!

Zapraszamy do udziału w plebiscycie na Młodzieżowe Słowo Roku 2021!

Pobierz e-book i bądź na bieżąco!

Zakamarki młodej polszczyzny.

Nie przegap swoich promocji i zniżek!
Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. z siedzibą w Warszawie (02-460), ul. G. Daimlera 2. Dane mogą być udostępniane na rzecz PZWL Wydawnictwo Lekarskie Sp. z o. o. oraz ePWN sp. z o.o. w celu ułatwienia Użytkownikowi założenia konta w serwisie tych spółek. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych, w tym przysługujących prawach, znajdziesz w Polityce Prywatności.
Wyślij

WEŹ UDZIAŁ W AKCJI "MŁODZIEŻOWE SŁOWO ROKU 2021"!