Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
stopniu wyjaśnia tendencje do nietypowego początku kampanii reklamowej, silnego stopnia zwiększania typowości w stadium informacyjnym oraz łączenie cech rdzeniowych z oryginalną formą w stadiach przypominających.
Idealnym przykładem oparcia osi kampanii reklamowej o te wymiary obrazu produktu, które zdecydowanie wykraczają poza zbiór cech podstawowych, jest kampania piwa "Bosman". Zachowuje ona silną identyfikację reklamowanego produktu, przy jednoczesnym elastycznym wykorzystywaniu obszaru możliwych zmian utożsamianych z produktem interpretacji. Kampania ta powstawała w momencie, w którym uwarunkowania prawne w coraz silniejszym stopniu zaczynały ograniczać możliwości reklamy lekkich alkoholi. Pod względem czynników wpływających na przebieg strategii marketingowych, a zatem i reklamowych nadrzędny stawał się wpływ na procesu
stopniu wyjaśnia tendencje do nietypowego początku kampanii reklamowej, silnego stopnia zwiększania typowości w stadium informacyjnym oraz łączenie cech rdzeniowych z oryginalną formą w stadiach przypominających. <br>Idealnym przykładem oparcia osi kampanii reklamowej o te wymiary obrazu produktu, które zdecydowanie wykraczają poza zbiór cech podstawowych, jest kampania piwa "Bosman". Zachowuje ona silną identyfikację reklamowanego produktu, przy jednoczesnym elastycznym wykorzystywaniu obszaru możliwych zmian utożsamianych z produktem interpretacji. Kampania ta powstawała w momencie, w którym uwarunkowania prawne w coraz silniejszym stopniu zaczynały ograniczać możliwości reklamy lekkich alkoholi. Pod względem czynników wpływających na przebieg strategii marketingowych, a zatem i reklamowych nadrzędny stawał się wpływ na procesu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego