Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
kroków, przy czym pierwsze cztery należą do etapu analizy, a pozostałe trzy to czynności związane z wyborem strategii przedsiębiorstwa.
Krok 1
Udzielenie odpowiedzi na zasadnicze pytania, dotyczące zakresu działania przedsiębiorstwa, określenie i scharakteryzowanie docelowych segmentów rynkowych firmy oraz sprecyzowanie kierunku działania przedsiębiorstwa, jaki zamierza realizować jego kierownictwo.
Krok 2
Dokonanie identyfikacji firmy, zarówno otoczenia makroekonomicznego, jak i uwarunkowań rynkowych, oraz ich ocena z punktu widzenia szans i zagrożeń.
Krok 3
Dokonanie analizy bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa i opracowanie prognozy z uwzględnieniem rozwoju szans i zagrożeń.
Krok 4
Ustalenie silnych i słabych stron przedsiębiorstwa i uwzględnienie zasobów, jakimi będzie ono dysponowało w przyszłości
kroków, przy czym pierwsze cztery należą do etapu analizy, a pozostałe trzy to czynności związane z wyborem strategii przedsiębiorstwa.<br>Krok 1<br>Udzielenie odpowiedzi na zasadnicze pytania, dotyczące zakresu działania przedsiębiorstwa, określenie i scharakteryzowanie docelowych segmentów rynkowych firmy oraz sprecyzowanie kierunku działania przedsiębiorstwa, jaki zamierza realizować jego kierownictwo.<br>Krok 2<br>Dokonanie identyfikacji firmy, zarówno otoczenia makroekonomicznego, jak i uwarunkowań rynkowych, oraz ich ocena z punktu widzenia szans i zagrożeń.<br>Krok 3<br>Dokonanie analizy bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa i opracowanie prognozy z uwzględnieniem rozwoju szans i zagrożeń.<br>Krok 4<br>Ustalenie silnych i słabych stron przedsiębiorstwa i uwzględnienie zasobów, jakimi będzie ono dysponowało w przyszłości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego